|
Дистанційне навчання Шановні батьки та учні! У зв'язку з оголошенням Всеукраїнського карантину у Курахівському ЗЗСО І-ІІІ ступенів № 2 навчання не зупиняється. Працюємо дистанційно. Організація дистанційного навчання учителя англійської мови Курахівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів № 2 Пазухи Яни Сергіївни.
«Свято» карантину продовжено. Дистанційне навчання триває… НЕЗВАЖАЮЧИ НІ НА ЩО – МИ НАВЧАЄМОСЯ! Ми чітко розуміємо, що Всеукраїнський карантин – це іспит як для учнів, батьків, так і власне для педагогів. То ж давайте разом просто його складемо! Вимушене дистанційне навчання (ДН) поставило вчителів і батьків перед непростими викликами: як організувати навчання дітей в умовах карантину, коли вчитель не може бути поруч. І як зрозуміти, чи вивчила щось дитина, коли традиційні способи оцінювання недоступні. Працюю з дітьми в асинхронному режимі. У даному випадку освітній процес здійснюється за зручним для вчителя та учнів розкладом, неодночасно, але з визначеними дедлайнами. Зважаючи на ситуацію, що склалася в Україні, беру до уваги, що значну частину матеріалу діти опановують самостійно. Тому надаю їм більше спроб і часу на опанування матеріалами та виконання завдань. Навіть даю можливість повторно виконати роботи. Отримання навчальних матеріалів та спілкування між учасниками дистанційного навчання забезпечується через передачу відео-, аудіо-, графічної та текстової інформації. Представляю навчальний матеріал у різних форматах, з метою урізноманітнити процес навчання. Тексти, презентації, відеоматеріали, вебсторінки, урок на вебсторінці із можливим проміжним виконанням тестових завдань, навчальні онлайн ігри, Всеукраїнські онлайн уроки на телеканалах, руханки, чанти, QR-вікторини – такими видами діяльності насичені дні карантину наших діточок. До того учням дається завдання в робочих зошитах за підрушником, які вони фотографують та надсилають вчителю. Учні, навіть, радують своїми творчими проєктами, аудіо та відео відповідями, скриншотами виконаних тестів онлайн. Крім того, дистанційне навчання – гарна нагода глибше опанувати інформаційно-комунікативні технології. На мій погляд, оцінювання при дистанційній формі навчання має бути, необхідно встановлення рівня навчальних досягнень учня в оволодінні змістом предмета відповідно до вимог чинних програм. Оскільки на сьогодні не розроблена єдина система оцінювання за дистанційною формою навчання, я користуюся тими засобами, які комфортні для всіх учасників освітнього процесу. Використовую широкий набір інструментів для освітньої взаємодії з учнями. Існує маса платформ, хмарних сервісів електронних освітніх ресурсів тощо, які рекомендує МОН України для організації дистанційного навчання. Але серед інструментів спілкування в дистанційному навчанні я обрала найпростіші: персональний сайт вчителя, електронна пошта, чат, соціальні мережі та месенджери, Viber, Skype, Telegram. Чому? Звісно, найкраще, якщо буде можливість проводити оцінювання в режимі онлайн або на дистанційних платформах, де є відповідна функція та інструментарій. Але для цього потрібна допомога зі сторони батьків. Дійсно, без участі всіх трьох сторін (дітей, батьків та вчителів) навчальний процес вдома не налагодиш. Необхідно допомогти дитині зробити технічну роботу (викачати матеріал з сервісу, допомогти розібратися, як виконати те чи інше завдання, за архівувати свої відповіді, завантажити відповідні файли на сервер тощо). Навіть не кожен дорослий в змозі це зробити. Не зважаючи на карантин, багато батьків працюють, працюють «у закритому режимі», тому дитина вимушена весь день чекати на допомогу. Тому, оптимальними інструментам обрала ті, до яких готова дитина. Навіть дитина 2-3 класу без допомоги батьків використовуючи телефон зможе вже за посиланнями опрацювати матеріал, виконати завдання, сфотографувати його у зошиті чи зробити скриншот та відправити вчителю. При зворотньому зв’язку важаю вкрай важливим не лише збирати виконані завдання від учнів, а й надавати їм свій коментар: відмінно, добре, зверни увагу, працюємо далі, молодець, у тебе виходить все краще і краще, так тримати. Це найближча зона розвитку учня. Намагаюсь надавати дітям більше підтримки, ніж критики, вони й так страждають від соціальної ізоляції та вимушеного перебування вдома. Якщо із будь яких причин, недоступний жоден з інструментів дистанційного навчання, то після закінчення карантину оцінювання планую зробити очно. В сьогоднішніх умовах оцінювати дитину, в якої немає доступу до електронних ресурсів, варто після відновлення очного навчання. Переконана, що отримувати знання можна незалежно від місця перебування! Разом ми подолаємо будь-які перешкоди!!! До Вашої уваги Челендж для дітей «Креативний карантин», мета якого показати як наші учні здобувають освіту на дистанції, день за днем долають тимчасові труднощі, як підтримують їх батьки та як ми згуртовано долаємо виклик, який стоїть перед усім світом. На добровільній основі діти зробили фото та зняли відео, в якому поділилися не тільки своїми вміннями, а й талантами. В планах – продовжувати челендж до тих пір, поки триватиме карантин. Для перегляду ТИСНИ на картинку нижче... |